Barion Pixel

Fogadja el a cookie beállításokat a megfelelő működéshez. Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elmúlt már 18 éves? Ha igen kattintson az elfogadom gombra, ha nem lépjen ki oldalunkról.

Hőségben hűtve szállítunk Hőségben hűtve szállítunk

Karácsonyi ajándék üzleti partnereknek

Rendeljen ajándékot üzleti partnerének karácsonyra, és alapozza meg a következő év sikereit!

Egy sikeres vállalkozásnak számos összetevője van, az egyik ilyen a partnerekkel való megfelelő kapcsolattartás. Nagyvállalati környezetben szinte elképzelhetetlen huzamosabb időszak partnertalálkozók vagy céges ajándékcsomagok küldése nélkül, mivel a kapcsolatokat kötelezően ápolni kell.

Országonként, sőt régiónként is változik a partnerekkel való kapcsolattartás formája, vannak területek, ahol a cégvezetés a személyes kapcsolattartást részesítik előnyben, ezzel szemben másutt a céges ajándékcsomagok küldése a jellemző. Magyarországon szerencsére úgy alakult a dolgok, hogy fifti-fifti van jelen mind a két megoldás.

Nagyobb cégek esetében karácsonykor szinte már kötelező a céges ajándékcsomagok küldése az üzleti partnereknek. Persze nem kell egetverő vagy méregdrága dolgokra gondolni, egy céges ajándékcsomag mindig inkább egy figyelmesség, amivel jellemzően az egész éves közös munkát köszönjük meg a másiknak, és megalapozzuk a következő évi együttműködést. Érdekes, hogy a céges ajándékcsomag  küldésnek is megvan a maga divatja, léteznek bizonyos trendjei, melyek olykor egészen apró dolgokból születnek meg. Nézzünk erre egy példát.

A kreativitás színrelép

A 2010-es évek elején egy akkor alakult kreatív ügynökség úgy akart betörni a reklámpiacra, hogy egy valóban kreatív és vicces céges ajándékcsomagot postázott ki a leendő ügyfeleinek. A dolog azonban olyannyira jól sikerült, hogy több megajándékozott vállalat is elkezdett céges ajándékcsomagokat küldözgetni saját piaci környezetében. Egyre többen szálltak be a jópofa játékba, még annak ellenére is, hogy ez az időszak gazdasági szempontból korántsem volt kedvező időszak.

Tevékenységtől függően nagyon sok cég volt kénytelen lehúzni a rolót, aki azonban maradt, megerősödött. Ennek a megerősödésnek az egyik oka pedig pontosan a céges ajándékcsomagok voltak. Teljesen véletlenül ugyanis, ennek a küldözgetésnek kialakult egy olyan üzenet is, hogy együtt vagyunk, közösen túléljük ezt a nehéz időszakot, ami később így is lett. Mondani sem kell, hogy ez a bizonyos kreatív reklámügynökség megszerezte a piacot, amit szeretett volna.

A céges ajándékcsomag kiváló brand építésre is

Az egész nem tartott tovább fél évnél, de tény, hogy a fél ország céges ajándékcsomagokat küldözgetett egymásnak ebben az időszakban. A karácsony mellett hazánkban az említett személyes partnertalálkozók, vagyis céges rendezvények sem történhetnek meg céges ajándékozás nélkül. Persze nem azért, mert ilyen végtelenül kedves felénk a vállalatvezetés, hanem azért, mert ez egy remek alkalom a brand építésre is.

Az ügyfél nem felejti el a gesztust, mert nem is az adott cégnek küldött ajándékcsomag tartalma a fontos, hanem a gesztus: a másik úgy érzi, kapott valami extrát a munkán, együttműködésen felül is. Jóllehet, ha egy vállalat jobban belenyúl a pénztárcájába és egy drágább partneri ajándékcsomagot állít össze, akkor várhatóan annak a jövőben meg is fog térülni az ára. A dolog egyszerű pszichológia csupán, ajándékozás után az ember szívesebben ír alá szerződéseket, a barátok kedvezőbb üzleti kapcsolatot ápolnak egymással, mint az idegenek.

Tartalomhoz tartozó címkék: Céges ajándékcsomag

Kapcsolódó tartalmak

Az oldal tetejére