Barion Pixel
Fogadja el a cookie beállításokat a megfelelő működéshez. Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakori kérdések

Rendelés gyakori kérdések - RENDELÉS -
- Van mennyiségi kedvezmény?

Igen van. Céges vásárlók gyakori kérdéseihez kattintson ide: Céges ajándékcsomagok GYIK


 

- HŰSÉGPONT gyűjtés

Regisztrált felhasználóként hűségpontokat írunk jóvá a vásárlásai után, amit 1 éven belül felhasználhat a következő vásárláskor. Kattintson ide a regisztrációhoz: Regisztrálok


 

- HŰSÉGPONT beváltás

Regisztrált felhasználóként hűségpontokat írunk jóvá a vásárlásai után, amit 1 éven belül felhasználhat a következő vásárláskor. Kattintson ide a regisztrációhoz: Regisztrálok

Miután bejelentkezett a fiókjába és kosárba tette a termékeket, a pénztárban tudja a hűségpontokat beváltani.

Számítógépen ide kattintva:

Hűségpont beváltás laptopon



Mobilon ide kattintva:

Hűségpont beváltás mobilon


 

- KUPON beváltás

Miután kosárba tette a termékeket, a pénztárban tudja a kupont érvényesíteni.

Számítógépen ide kattintva:

 

Kupon beváltás laptopon


Mobilon ide kattintva:



Kupon beváltás mobilon

- Írhatok üzenetet a rendeléshez?

Üzenet az ajándékozottnak:

- Minden ajándékcsomaghoz ingyenesen biztosítunk egy üdvözlőkártyát amire az üzenetét írhatja. Ehhez a megrendelés során a kosárban az "Üdvözlőkártya" gomra kattintva írhat üzenetet az ajándékozottnak.

Üdvözlőkártya üzenet írás

Üzenet nekünk:

- Ha a megrendeléshez megjegyzést szeretne írni nekünk, akkor azt pedig a rendelés legvégén megjegyzés mezőben írhatja meg.

Megjegyzés a rendeléshez


 

- Kérhetek egyedi összeállítást?

Igen, a webáruházban könnyedén Ön is összeállíthatja saját elképzelése szerint az ajándékcsomagokat vagy ajándékkosarakat, az egyedi ajándék összeállítás menüpontra kattintva.

1. Helyezze a webkosárba a termékeket

2. Helyezze a webkosárba a választott csomagolást

3. A választott termékekből mi összeállítjuk az egyedi ajándékot

Ha csak termékeket választ és ajándékcsomagolást nem, akkor csak egy egyszerű ajándékszatyorba csomagoljuk őket. Ezért fontos, hogy válasszon csomagolást is.


 

- Választhatok szállítási napot?

A vásárlási folyamat végén egy naptárban lehet kiválasztani a szállítási napot.



Szállítás gyakori kérdések - SZÁLLÍTÁS -

- Van személyes átvétel?

Igen, a csomagátadási cím: 1114 Budapest, Fadrusz utca 14. Nincs külön üzletünk, ahol azonnal átvehetők az ajándékok. 

Ha munkanapon 12:00-ig rendel, akár már aznap átveheti a rendelést, miután visszaigazoltuk emailben, hogy átvehető. 

A csomagot csak munkanapokon 11:00-17:00 között tudjuk átadni telefonos egyeztetés után. A helyszínen csak készpénzzel lehet fizetni.


 

- Szállítási díj Magyarországon

A virágokat kivéve minden termékre a szállítási díj Magyarországon belül egységesen 1490 Ft. 

Nemzetközi ajándékküldés díjáról lentebb informálódhat.

Virágküldés Budapesten 2990 Ft (Ha csak virágot rendel vagy az ajándék mellé virágot is rendel)
Virágküldés országosan 4990 Ft
(Ha csak virágot rendel Budapesten kívülre)

Virág és ajándék küldés országosan 5990 Ft (Ha virágot is és ajándékot is rendel Budapesten kívülre)

 


 

- Szállítási idő Budapesten

Budapesten belül rendelést követő munkanapon kézbesítjük az ajándékot. (Kivéve GLS csomagpont)

Ha későbbre szeretné a szállítást ütemezni, rendeléskor megjegyzés mezőben adhat le előrendelést. Amennyiben több mint 5 db ajándékcsomagot rendel, a szállítási idő változhat.

A gyümölcskosarak szállítási ideje eltérhet.


 

- Szállítási idő Budapesten kívül

Országosan bármely településre munkanapokon 12:00-ig leadott rendelését következő munkanapon kézbesítjük.

Ha későbbre szeretné a szállítást ütemezni, rendeléskor megjegyzés mezőben adhat le előrendelést. Amennyiben több mint 5 db ajándékcsomagot rendel, a szállítási idő változhat.

Gyümölcskosarakat csak Budapesten belül szállítunk.


 

- Szállítási idő GLS csomagpontra

- Országosan bármelyik GLS csomagpontba munkanapokon 12:00-ig leadott rendelését következő munkanapon kézbesítjük.


 

- Hétvégén is szállítanak?

Csak virágküldés választható hétvégére, ha legkésőbb pénteken 12:00-ig leadja és kifizeti a rendelését.

Az ajándékokat más futárszolgálat szállítja, így ajándékküldést csak munkanapokra lehet leadni.


 

- Szállítási idő és díj külföldre

A külföldi szállítás általában 2-4 munkanap.

Az országok mögött zárójelben a szállítási munkanap látható.

I. Zóna: Szlovákia (1 nap), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (2 nap)

II. Zóna:  Lengyelország, Németország (2 nap), Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária (3 nap)

III. Zóna: Dánia (3 nap), Franciaország, Olaszország (4 nap), Írország (5 nap)

IV. Zóna: Spanyolország (6 nap), Portugália, Finnország, Görögország (7 nap)

 

Súly (kg)

I. Zóna II. Zóna III. Zóna IV. Zóna

0.1-5 kg

5990 Ft

8990 Ft

11490 Ft

14990 Ft

5.1-15 kg

6990 Ft

9990 Ft

12490 Ft

17490 Ft

 

Az Egyesült Királyságba már nem szállítunk!


 

- Pontos időpontra is szállítanak?

Magyarországon belül a kiszállítási munkanapot tudjuk garantálni, a pontos időpontot nem.


 

- Mi van, ha nincs otthon az átvevő?

Ajándékküldés esetén javasoljuk, hogy értesítse a címzettet, hogy csomagja fog érkezni Öntől. Amennyiben nem találja a futár a címzettet, megpróbál új időpontot egyeztetni vele telefonon és másik időpontban megkísérli a kiszállítást. Abban az esetben, ha a 2. kiszállítási kísérlet sem jár sikerrel, az ajándékcsomag visszaszállításra kerül raktárunkba. Az ajándékcsomag árát visszafizetjük a megrendelőnek, viszont a szállítási díjat nem áll módunkban visszafizetni. 

Külföldi küldeményeknél az adott ország szállítási feltételei érvényesek, az át nem vett csomagokat a címhez legközelebbi csomagpontban is elhelyezhetik.

Virágküldés esetén a virágfutár telefonon előre egyeztet a címzettel, hogy biztosan a megadott címen tartózkodjon, mivel a virágküldési díj csak egy kézbesítési kísérletet tartalmaz.


 

- Hány órakor érkezik a futár?

Ajándékokat munkanapokon szállítunk, hétvégén nem. Virágküldés azonban választható hétvégére is. 

8-17 óra között kézbesítenek a futárok, lehetőség szerint időpontot egyeztetve a címzettel.
Vidéki szállítás esetén a GLS futárszolgálat a kiszállítás reggelén e-mailben értesítést küld a várható szállítási időpontról.


 


Fizetés gyakori kérdések - SZÁMLÁZÁS ÉS FIZETÉS -

 

- Milyen módon fizethetek?

Többféle módon is fizethet:

- Online bankkártyával (a világon bármilyen típusú bankkártyával)

- Banki átutalással

- PayPallal

- Utánvéttel a futárnak

 

A webáruházban HUF és EUR pénznemet is tud választani fent a webáruház tetején a fejlécben.

Pénz váltó

 

Kattintson ide a bővebb fizetési információkhoz


 

- Hogyan kapom meg a számlát?

Nem küldjük a számlát az ajándékcsomaggal. E-számlát küldünk a rendeléskor megadott email címre. Amennyiben szeretne papír alapú számlát, kérjük, jelezze felénk rendelés leadáskor.


 


Virágküldés  gyakori kérdések - VIRÁGKÜLDÉS -

 

- Virágot hétvégére is küldhetek?

Igen. Ha pénteken 12:00-ig leadja és kifizeti a rendelését.


 

- Virágot és ajándékot is küldhetek?

Igen egy rendelésben leadhatja a virág és az ajándékküldést, azonban megeshet, hogy két külön futár fogja kiszállítani, azonos napon, de eltérő időpontban.
 


 


Egyéb gyakori kérdések - EGYÉB -

 

- Hogyan néz ki egy ajándékcsomag?

A termékeket dekorációs szalmával kitöltött díszdobozba helyezzük stílusosan elrendezve és szatén masnival zárjuk le a dobozt.
Az ajándékcsomag megjelenés


 

- A címzett tudja, hogy ki a feladó?

Igen, a futárszolgálat csomagcímkéjén megjegyzésbe beírjuk a feladó nevét is. Emellett ajánljuk, hogy válasszon ingyenes üdvözlőkártyát is az ajándékcsomaghoz és írja le üzenetét és nevét.

Ha szeretne titokban maradni, írja meg megjegyzésbe rendelés leadáskor, hogy "INKOGNÍTÓ".


 

Az oldal tetejére